Jesteś tutaj
Gry szkoleniowe
W ramach wprowadzania nowatorskich metod dydaktycznych podczas warsztatów wykorzystywane będą gry szkoleniowe. W ramach projektu zakupione zostały następujące gry:
Kwestia czasu
Kwestia Czasu to firma w pigułce, symulator zachodzących w niej mechanizmów, współzależności i stawianych wyzwań. Pokazuje ją w stanie podgorączkowym, czyli w sytuacji, kiedy trzeba reagować szybko i sprawnie, bo każda chwila może okazać się decydująca. Kluczowe jest w tym kontekście ustalenie hierarchii ważności stawianych zadań, przeprowadzenie analizy i właściwe uporządkowanie zadań do realizacji.
Gra wykorzystywana jest w ramach warsztatu Zarządzanie Czasem
Operacja Strike Fighter
Operacja Strike Fighter™ jest trójstronną grą negocjacyjną.
Scenariusz gry został opracowany na podstawie organizacji wojskowej, w tym wypadku armii Stanów Zjednoczonych, w której gracze są odpowiednio przedstawicielami jednej z sił zbrojnych: marynarki wojennej, piechoty morskiej lub lotnictwa.
Celem graczy jest wybór jednego z 8 proponowanych modeli myśliwców, ale również doprowadzenie do tego, aby wybrany myśliwiec najbliżej odpowiadał ich standardom i preferencjom, co pozwoli im zebrać maksymalną liczbę punktów.
Gra wykorzystywana jest podaczas warsztatów Radzenie sobie z konfliktem
Wspólna waluta
To gra stworzona, aby umożliwić grupom i jednostkom ćwiczenie „kooperatywnej konkurencji”, czyli zdrowej rywalizacji w sytuacji współzależności. Jest to gra konkurencyjna, co oznacza, że wyzwanie dla zespołu leży w osiągnięciu wyższego wyniku niż każda inna grupa grająca. Jednocześnie gra pobudza współpracę, ponieważ grupy biorące udział, aby osiągnąć cel, muszą dzielić się informacją i innymi zasobami.
Gra wykorzystywana jest podczas warsztatów Budowanie zespołu